Verzendinformatie

Bezorging van bestellingen uit de webshop


Welke vervoerder levert mijn bestelling?
Binnen Nederland werken wij met vervoersmaatschappij PostNL en externe transporteurs. Je bestelling wordt afhankelijk van de omvang van je bestelling geleverd door PostNL pakketdienst. 

PostNL pakketdienst:
Onze producten worden door PostNL pakketdienst geleverd. Je krijgt per e-mail een Track & Trace opgestuurd. Met deze code kun je je bestelling volgen. Via deze code is te zien wanneer je bestelling geleverd wordt.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
 

 LevertijdVerzendkosten
Direct leverbare artikelenOp werkdagen voor 17:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Geen leveringen op zondag.
Gratis verzending boven € 40,-.

Bij bestellingen onder € 40,- brengen wij € 5,95 in rekening.
Artikelen die niet direct op voorraad zijnWij vermelden bij elk artikel een indicatieve levertijd
(bijv. 5-10 werkdagen). 
Gratis verzending boven € 40,-.

Bij bestellingen onder € 40,-brengen wij € 5,95 in rekening.


We proberen je bestelling altijd in één pakket te bezorgen. Bestel je artikelen met verschillende levertijden, dan wordt je bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen. Dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten.

Wat is de status van mijn bestelling?
We houden je graag op de hoogte van jouw bestelling. Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Ook zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.

Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Nadat jouw pakket ons magazijn verlaten heeft, vind je een Track & Trace code link in de verzendbevestiging per e-mail. Klik op deze link en volg op de website van de bezorgdienst jouw bestelling. Bestellingen die per briefpost verstuurd worden, vind je geen Track & Trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van mijn bestelling?
PostNL levering:
Vaak is het mogelijk om nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Bekijk hier hoe je dit kunt doen.

Niemand thuis? Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren. Of bij een PostNL-locatie in de buurt. Je ontvangt een kaartje in de bus met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Goed om te weten: we bewaren je pakket een week op de PostNL-locatie. Daarna brengen we het terug naar de afzender.

Mijn pakket is niet bezorgd.
Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door de bezorger. Controleer dan eerst de onderstaande punten:
Controleer de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.

Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Controleer je brievenbus
Heb je een 'Niet thuis-bericht' ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@softnaturals.nl.

Mijn bestelling is niet compleet.
Het kan zijn dat we je bestelling hebben gesplitst in twee bezorgingen, omdat niet alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn. Controleer de levertijd van het product dat je mist op onze website. Bij artikelen die niet direct op voorraad zijn, vermelden wij bij elk artikel een indicatieve levertijd (bijv. 5-10 werkdagen).

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons. Wil je hier gebruik van maken, dan kan je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de €40,-.
Voor bestellingen onder de €40 brengen wij €5,95 in rekening.

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Je kunt de bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je je eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen het artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelprocedure uitverkocht raakte.

Bezorging naar België

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in België?
Ja, ook als je in België woonachtig bent, kun je bij ons bestellen. Je pakket wordt door post.nl geleverd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

België LevertijdVerzendkosten
Direct leverbare artikelenOp werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Geen leveringen op zondag.
Gratis verzending boven €40,-

Bij bestellingen onder €40,- brengen wij €10,00 in rekening.
Artikelen die niet direct op voorraad zijnWij vermelden bij elk artikel een indicatieve levertijd
(bijv. 1-3 werkdagen). 
Gratis verzending boven €40,-

Bij bestellingen onder €40,- brengen wij €10,00 in rekening.


Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de €40,-. Voor bestellingen onder de €40 brengen wij €10,00 in rekening.

 

JOUW REACTIE

  • 26-11-2020 - Ik gebruik al jaren de shampoobars van Soft lees meer
  • 25-11-2020 - Heel tevreden. Net mijn tweede shampoobar gekocht...na bijna een jaar...  lees meer
  • 22-11-2020 - ik heb onlangs de Argan conditioner zeep bij jullie gekocht....  lees meer
Plaats een bericht

MEMBERS ONLY

Meld u aan voor ons membership en ontvang de beste deals en acties
Ja graag

Aanbieding

LAVENDEL TAART € 5,99 € 3,50
© 2017 - 2020 SOFTnaturals | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel